zaterdag 1 januari 2011

Webwinkels in de maak

Het is een beetje stil geweest om mijn blog de laatste tijd .... wellicht speelden de talloze projecten waaraan ik momenteel werk een belangrijke rol in dit feit.
Maar nu wil ik toch even de tijd nemen om de aandacht te vestigen op de eerste resultaten van mijn nieuwste project.

Verwacht je in de nabije toekomst aan de opening van enkele webwinkels (allen opgestart als onderdeel van het bedrijf Droomjob):

www.gezondechocoladekopen.com
Via deze webshop zal Xoçai chocolade aan de man gebracht worden, alsook promotiemateriaal dat jammer genoeg nog ontwikkeld dient te worden.  Maar denk hierbij aan mooie gedichten over gezondechocolade gepresenteerd op een manier die je kan gebruiken om chocolade te verkopen.
Momenteel onderzoek ik ook de mogelijkheid om Affiliates zonder website of collega's Xoçai aan te bieden aangekocht tijdens promoties.

www.racegoodies.com
Momenteel nog een vrij lege winkel, maar de ideeën stapelen zich op.  Racen is Alain's passie sinds vele jaren, hij zal dan ook de persoon zijn die de samenstelling van het assortiment van deze shop voor zijn rekening neemt.

www.divineopenings.blogspot.com
Sinds 1 Januari bevat ons Nederlandstalige Divine Openings blog ook een webshop pagina.  Momenteel bieden we hier Lola's boek aan.  Het boek is vooralsnog Engelstalig.  Als iemand een manier weet om het te vertalen en hier uit te geven, laat het me dan zo spoedig mogelijk weten alsjeblieft.
Omdat we een bulk bestelling hebben gedaan kunnen we het boek aanbieden aan de prijs die ook Lola gebruikt, met dit verschil dat de kosten voor verzending naar Europa wegvallen.
Bekijk ook de rest van het blog even ... via deze weg willen we Divine Openings toegankelijk maken voor Nederlandstalige mensen.

Voor de twee resterende webshops die in de maak zijn ben ik volop bezig met het onderzoek van leveringsmogelijkheden van een aantal producten.
Denk daarbij aan onderzoek naar import vanuit China en onderzoek naar de mogelijkheid om ook boeken/CD's en DVD's te kunnen aanbieden voor deze beide niche markten.
Meer nieuws volgt later, maar hou je oogjes open.

Tenslotte nog dit:
Heb je een idee om een webshop te beginnen, of wil je ervaring opdoen en heb je nog geen idee, geef me een seintje ...
Ik heb de smaak te pakken ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten