zaterdag 29 juli 2017

Hootsuite blogger app

Voila, dit is mijn eerste poging om een blog artikel te schrijven, gebruik makend van de Blogger app in Hootsuite. Ik ben benieuwd hoe dit eruit zal komen te zien en nodig je uit om feedback te geven.

blogger for hootsuite

 

Om mijn social media activiteiten wat meer te stroomlijnen heb ik sinds kort Hootsuite in gebruik genomen.  Wat op zich grappig is, omdat ik altijd met enige minachting de posts bekeek van mensen die dit soort tools gebruikten.  Je hoefde - dacht ik - zelf niets meer te doen om berichten te publiceren.   

Nou, daar zat ik even grondig naast.  Een tools als hootsuite is niet gemaakt om je social media kanalen op auto-piloot te laten werken.  Het schrijven en selecteren van foto's, teksten, quotes en artikelen doe je nog steeds zelf.  Het mooie aan hootsuite is de mogelijkheid om op elk willekeurig moment je post voor te bereiden en te laten publiceren op het moment dat jij kiest.

Voor iedereen die bezig is met social media marketing of profilering van hun online presentatie een onmisbare tool.

Als nu blijkt dat deze Blogger app ook netjes zijn werk doet dan ben ik in ieder geval een grote fan!

1 opmerking: