dinsdag 30 maart 2010

Online Marketing - Grow your Business

Ik blijf een beetje hangen bij het Online Marketing onderwerp, maar er valt dan ook zo veel over te ontdekken en te leren.
Gisteren liep ik tegen een tool aan die het online promoten van je business makkelijker maakt.  Het is in het Engels, maar vermits ik met Xocai business kan doen over de hele wereld is dat nog niet zo gek.

De Banner hieronder brengt je naar mijn pagina waaraan mijn Xocai business gekoppeld is.   De lead capture page zoals ze dat zo mooi noemen en de pagina waarop je terecht komt zijn allemaal standaard voor dit systeem.   Omdat ik een gratis account heb kan ik deze niet uitkiezen.






Het systeem zelf bevat allerlei mooie toeters en bellen zoals e-mail systemen, video en audio recording, webrooms, contact pages, etc ... al moet ik hier bij vertellen dat veel van dat moois niet te gebruiken is als je een gratis account hebt.  Maar wie weet neem ik in de toekomst wel een betaald abonnement.  Eerst maar eens kijken wat dit tooltje voor me kan doen.

Wil je meer informatie, klik dan op onderstaande banner.  Ook weer zo'n leuk extraatje, het genereren van een extra inkomsten stroom door er een affiliate programma aan vast te hangen.  Alleen verdien je er niets op zo lang je een gratis account hebt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten