woensdag 10 maart 2010

Waar te beginnen ?

Zoals te zien is bij de informatie over dit blog wil ik het over heel veel zaken hebben ....
gedachten en zinnen vliegen op dit moment door mijn hoofd, wat trouwens wel typisch is!

Laat me beginnen met mijzelf voor te stellen:
Mijn naam is Hilde, ik ben opgegroeid in Belgie en woon reeds 12 jaar in Friesland.  Vorig jaar heb ik dankbaar gebruik gemaakt van de vertrekregeling die ten tijde van een grootse reorganisatie aangeboden werd binnen de multinational waar ik werkzaam was.
Ik wist reeds enkele jaren dat ik iets anders wilde met mijn leven, maar wat precies .... was nog niet duidelijk.



Vrij recent had ik ontdekt dat ik Hoogbegaafd ben - een gegeven dat mijn leven toch wel behoorlijk op zijn kop zette - en bovendien was ik net moeder geworden van ons 2e kindje.
En toen heel toevallig kwam Gezonde chocolade op mijn pad - Xocai - Dit product bleek verdeeld te worden via Netwerk Marketing en voor ik het wist had ik me helemaal verdiept in dit concept om tot de ontdekking te komen wat een fantastische manier van werken dit is.
Het geeft me onder ander de mogelijkheid om te experimenteren met de dingen die ik leer via de online cursus van lola, de spiritual teacher uit Texas via wie ik op het spoor van Xocai kwam.
Creeren, manifesteren, ontvangen, etc ... om maar een paar dingen te noemen.

Voila, dit was een eerste aanzet om de verbondenheid tussen chocolade, spiritualiteit, hoogbegaafdheid, Friesland en nog veel meer interessante onderwerpen duidelijk te maken ...
Bovenstaande zaken worden de komende tijd ongetwijfeld nog verder uitgewerkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten