woensdag 14 juli 2010

Chocolade Fanatiekelingen gezocht in België en Nederland

Je hebt donkere chocolade liefhebbers en je hebt donkere chocolade fanatiekelingen.  
Xoçai, het eerste gezonde chocolade bedrijf, heeft een heerlijke, antioxidant-rijke chocolade traktatie voor donkere chocolade fanatiekelingen uit de lage landen.

Xoçai Nuggets zijn gemaakt met een heel hoge concentratie donkere Belgische chocolade, Açai bessen en blauwebessen. (vind je deze combinatie vreemd? Geloof me, het is ongelooflijk lekker!) De Nuggets bevatten geen kleur- of smaak stoffen, bewaarmiddelen of sucralose.

Vegetariers en veganisten uit België en Nederland kunnen heerlijk smullen van de Xoçai Nuggets, want ze bevatten geen dierlijke ingredënten. Geen enkel ander chocolade product (donker of melk) dat in België en Nederland verkocht wordt toont zijn Antioxidant waarde zo duidelijk op hun verpakking. Xoçai Nuggets hebben een Antioxidant waarde van 3,120. De USDA (US department of Agriculture) adviseert minstens 3.000 per dag.  Chocolade liefhebbers over de hele wereld die hun gezondheid belangrijk vinden, kunnen Xoçai Nuggets eten zonder zich zorgen te hoeven maken over vet en kalorieën zoals bij gewone chocolade producten. 
Xoçai Nuggets zijn niet de enige MXI gewichtsverlies bevorderende chocolade producten. MXI is een Direct Marketing bedrijf dat Xoçai gezonde chocolade producten maakt en verkoopt. Voor België en Nederland zoeken wij momenteel verdelers voor Xoçai.
Ik ben chocolade distributeur Hilde Bastiaens. Ik verkoop al Xoçai prodcuten sinds Mei 2009.  Mijn website is http://www.gezondechocolade.nl. Als je je eigen gezonde chocolade business zou willen opstarten in Nederland of België, of een van de andere Europese landen, dan is het nu het moment. Xoçai is een revolutionaire thuiswerk concept met enorm groei-potentieel.  Verwacht u op korte termijn dat de chocolade markt in Nederland of België zou instorten? Ik dacht het ook niet!
Voor een onderhoudende en informatieve uitleg over Xoçai kan je me altijd contacteren. Ik ben bereikbaar op hilde@gezondechocolade.nl of via telefoon nummer +31 (0)650654822.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten