zondag 11 juli 2010

Gezonde chocolade voor België en Nederland


Hallo, mijn naam is Hilde Bastiaens en ik ben een chocolade distributeur in Baaium, Nederland en maak deel uit van de gezonde chocolade revolutie.

“Wereldwijd levens transformeren en een betere toekomst bieden door middel van gezonde chocolade producten” 

Dat is de visie van ons Partner bedrijf  (MXI/Xoçai) dat wereldleider en autoriteit op het gebied van gezonde chocolade is.
Xoçai gezonde chocolade biedt een uniek en gezond alternatief voor iedereen in Nederland en België EN een veelbelovende business mogelijkheid in Europa en een groot deel van de wereld.

Wat mij persoonlijk heel erg aanspreekt is het feit dat ons bedrijf grote waarde hecht aan sociaal verantwoordelijke en milieuvriendelijke praktijken bij het maken en wereldwijd distribueren van onze gezonde chocolade producten.

Xoçai gezonde chocolade combineert de heerlijke smaak van onverwerkte cacao, açai- en blauwe bessen, wat mijn vrienden in Nederland en België overweldigd met een langdurige en heerlijke “donkere chocolade” smaak.  Mmmm!  Onze gezonde chocolade bevat een hoge hoeveelheid antioxidanten met een opmerkelijke ORAC (Oxygen Radical Absorbance Capacity) score.  (dit is de officiële manier om het aantal antioxidanten te meten)

Onze gezonde chocolade is perfect voor de “puurnatuur” consument.  Xoçai producten zijn gemaakt zonder toegevoegde kleur- en smaakstoffen of bewaarmiddelen!
Ideaal voor de Nederlandse purist die enkel de rauwe antioxidant rijke ingrediënten wilt, of voor de Belgische energie enthousiastelingen die zich door niets willen laten tegenhouden om een opwindend leven te leiden!

Geef me een telefoontje als je meer wilt weten over hoe gezond chocolade voor je kan zijn.  Je kan me bereiken via mijn contact pagina (rechts) of door me te bellen op tel: +31 (0)6 50654822.
Dank je voor je bezoek aan mijn Gezonde chocolade website.
-Hilde
www.gezondechocolade.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten