dinsdag 13 juli 2010

Divine Openings - Lola Jones

Spiritualiteit ... dat is een onderwerp waar ik nog niet veel aandacht aan besteed heb in dit blog ... enkel in dit blog hoor ... mijn dagelijkse leven is ervan doordrengt.

De beste manier om een idee te krijgen van wat spiritualiteit voor mij betekend is onderstaande kaart te bekijken en erop te klikken .... 
... als je niets voelt bij het bekijken van de kaart of de website, dan is deze boodschap (nog) niet voor jou bedoelt ...
Maar .... als deze boodschap wel voor jou bedoelt is dan beloof ik je dat je dat zeker zal weten .... 


net zoals ik .... in Augustus 2007 heb ik de Divine Openings website van Lola Jones via 'a million blessings experiment' van Kate Nowak leren kennen ....
Meteen toen ik de website opende voelde ik de energie door me heen stromen ... en alles wat ik sinds die tijd gelezen, gehoord en gezien heb van Lola Jones is een bevestiging dat dit voor mij het goede pad is.  Mijn leven is sinds die zomerse maand 3 jaar geleden drastisch veranderd .... en ik vind het fantastisch!


Klik op deze kaart om de Divine Openings webpage te bezoeken, of gebruik deze link indien dat niet werk: www.divineopenings.com/special?af=973812


Geen opmerkingen:

Een reactie posten